Creationist Carel aan het woord

Veel discussies stranden omdat beide 'partijen' zich niet of nauwelijks in de ander verplaatsen. Hier doen we het anders. Evolutietheoristen worden hier strakke creationisten en creationisten worden hier evologen
Jelmer
Berichten: 11
Lid geworden op: 10-07-2010 23:34

Bericht door Jelmer » 11-09-2010 17:31

carel schreef:
Met de steun van YHWH natuurlijk, met Cohen heb je helemaal geen zondvloed nodig

CreaCarel
Nu alleen nog even wachten tot die arrogante onbenul Mark Rutte flink op zijn smoel gaat. Hij gaat de geschiedenis in als het verwende jongetje wat geen baas over nederland mocht spelen. Gelukkig behoren de meeste zakkenvullers tot zijn achterban, dus financieel zal hij er wel geen traan om laten.

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 11-09-2010 21:25

Hi Jelmer,

Als CreaCarel zijnde:

Ik ben het helemaal met je eens 8) De enige echte bruggenbouwer is ons aller Job Cohen. Hulde!!

CreaCarel
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Jelmer
Berichten: 11
Lid geworden op: 10-07-2010 23:34

Bericht door Jelmer » 12-09-2010 10:42

carel schreef:
Als CreaCarel zijnde:

Ik ben het helemaal met je eens 8) De enige echte bruggenbouwer is ons aller Job Cohen. Hulde!!

CreaCarel
Weg met de polarisatie-politiek! Afschaffen dus, die partijpolitiek.
Ons allom vereerde democratische stelsel is zo ondeugdelijk als de pest!
Laat mensen zich op persoonlijke titel verkiesbaar stellen voor een regering, en geef ze dan een duidelijke opdracht.
Dan zal pas duidelijk zijn wat mannen met kloten zijn! En de vrouwen met eierstokken natuurlijk niet te vergeten!

Leer van mij één grote wijsheid: De meerderheid heeft NOOIT gelijk!

groet,

Een crea met een natuurlijke visie. (weg met het naturalisme!)

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 12-09-2010 12:10

Hi Jelmer,

Kijk, hier zou ik het als niet-CreaCarel ook mee eens kunnen zijn! Ons democratisch stelsel, dan bedoel ik de parlementaire democratie loopt op zijn eind. Met twee of drie grote partijen die met elkaar kunnen coaleren, kan het werken, niet met een stelsel waarvoor je tenminste drie of meer partijen nodig hebt.

In deze rubriek kunnen we tenminste de oorzaak van dit verval aangeven:

Komt allemaal door de evolutietheorie, die heeft die normloosheid erin gebracht.

Dus zou mijn leus zijn: Kom op Natie! Omarm creatie!

CreaCarel
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Juda
Berichten: 505
Lid geworden op: 20-04-2011 14:40

Bericht door Juda » 21-05-2011 15:10

Crea Juda doet een duit in het zakje:

Al die mensen die denken dat evolutie waar is, gaan naar de hel.
Ik ben natuurlijk rechtvaardig, maar alle anderen zijn dat niet.
Alleen mensen die in een 6000 jaar oude wereld geloven, gaan naar de hemel.
De rest is gedoemd tot branden in de hel.
Wetenschap is niet bewezen, ze lullen maar wat.
Luister vooral niet naar mensen die de zaken serieus onderzoeken, want daardoor wordt je misleid.
geloof liever 6 zinnen uit de Bijbel, een stoffig oud boek.
Dus evolutionisten: Bekeer je van je onwetendheid!

Evo Juda reageert en verduidelijkt:
Dit is natuurlijk doorzichtige klets praat.
het Zelf is mijn God
het Zelf is Liefde, Het Zelf is Kracht.
Het is Rust, en het is Vrede.
Brahman is de Natuur en Atman is het Goddelijke Zelf dat wij allen in ons dragen.
www.arsfloreat.nl/downloads.html lees gita.pdf

CreaCarel
Berichten: 19
Lid geworden op: 24-10-2010 21:10

Bericht door CreaCarel » 21-05-2011 15:54

@Juda,

Eindelijk verstandige praat! En dat evologen achteraan de rij komen te staan als Het Oordeel wordt uitgesproken is niet meer dan rechtvaardig. Alleen al denken dat er zo iets als evolutie zou bestaan is natuurlijk je reinste kolder. Op dit forum zie je ook veel evologen en het eerste wat ze doen is de oprechte crea wegpesten! Ook de titel is verkeerd, evolutie en creatie. Het moet zijn Creatie en geen evolutie!

Maar dat zal ik er wel niet doorgedrukt krijgen. Al die evologen zijn als vele handen op een dikke buik, daar kom je toch niet tussen.

Het is jammer Juda dat jij je nest verlaten hebt en aansluiting hebt gezocht bij die verfoeilijke evo's. Ben wijs en keer op je schreden terug. Het is 21 mei, het is nog niet te laat, pas rond 12 uur middernacht wordt de stekker eruit getrokken

CreaCarel
Creatie voelt als een openbaring. Zaken van de andere kant bekijken is een openbaring 8)

Website: http://www.kjcdwciwcoicoishcdewd.nl

Juda
Berichten: 505
Lid geworden op: 20-04-2011 14:40

Bericht door Juda » 21-05-2011 16:12

8)
het Zelf is mijn God
het Zelf is Liefde, Het Zelf is Kracht.
Het is Rust, en het is Vrede.
Brahman is de Natuur en Atman is het Goddelijke Zelf dat wij allen in ons dragen.
www.arsfloreat.nl/downloads.html lees gita.pdf

Plaats reactie