Geen klacht maar vraag

Indien een forumlid van mening is dat er posts voorkomen die raken aan de spelregels, kan hier een klacht worden geuit.
Plaats reactie
FonsV
Berichten: 807
Lid geworden op: 20-07-2010 14:31

Geen klacht maar vraag

Bericht door FonsV » 24-06-2011 19:41

Wat moet ik nu zoeken op dat 'helpdeskforum'?

Groeten.

Fons.
Een theoloog die naar exactheid streeft, heeft de eerste stap gezet op de weg naar het atheïsme. Een agnost is geen naïeveling, maar iemand die god nauwkeurig 'kent', voor wie dus veel, zo niet alle gods'voorstellingen' hun betekenis hebben verloren.

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 24-06-2011 21:01

Hi Fons,

Geen flauw idee. Men heeft een grote 'verhuis' uitgevoerd. En dat wil men ons laten weten. Straks zal het wel weer verdwenen zijn.

Hebben ons goed geïnformeerd. Dat heb ik wel eens slechter gezien.
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

FonsV
Berichten: 807
Lid geworden op: 20-07-2010 14:31

Geen klacht maar vraag

Bericht door FonsV » 25-06-2011 14:26

Dag Carel,

Bedankt! :)
Je| schreef:Geen flauw idee.
Dat was een hele geruststelling. Dat ik als cyberdren (tegenovergestelde van cybernerd) er niets van begreep had ik al normaal gevonden. ;)
Je schreef:Hebben ons goed geïnformeerd.
Dat vind ik ook. Ik begreep alleen niet waarom de lay-out zo anders was noch waar al die vreemde inzenders vandaan kwamen. Maar ja, het net heeft meer geheimen voor me en dat zal niet gauw veranderen. :?

Groeten.

Fons.
Een theoloog die naar exactheid streeft, heeft de eerste stap gezet op de weg naar het atheïsme. Een agnost is geen naïeveling, maar iemand die god nauwkeurig 'kent', voor wie dus veel, zo niet alle gods'voorstellingen' hun betekenis hebben verloren.

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 25-06-2011 15:05

Hi Fons,

Cyberdren is een goed gevonden term. Die houden we erin!
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Plaats reactie