Wel jaa. zeg!!!

De meeste onderwerpen op dit forum varieren van serieus tot bloedserieus. In deze koffiehoek is het (eindelijk) eens tijd voor wat anders.
Plaats reactie
FonsV
Berichten: 807
Lid geworden op: 20-07-2010 14:31

Wel jaa. zeg!!!

Bericht door FonsV » 10-01-2012 17:35

Zit ik een hele bijdrage te tikken, denk ik bijna klaar te zijn, valt ineens het forum van het net. :evil: De reden waarom was voor mij onbegrijpelijk abracadabra!

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2) in /home/forumg65/domains/forum2go.nl/public_html/config/multiforums.config.inc.php on line 13
Unable to connect to database on 'localhost' with user 'forumg65_rjhtrgd'
Please check your settings in multiforums.config.inc.php!


Dat overkomt me geen tweede keer!!! :wink:

Groeten.

Fons.
Een theoloog die naar exactheid streeft, heeft de eerste stap gezet op de weg naar het atheïsme. Een agnost is geen naïeveling, maar iemand die god nauwkeurig 'kent', voor wie dus veel, zo niet alle gods'voorstellingen' hun betekenis hebben verloren.

Artitu
Berichten: 37
Lid geworden op: 22-07-2010 14:23

Bericht door Artitu » 10-01-2012 20:48

Ik heb dat wel eens vaker op forums, Ik kopieer altijd eerst naar een kladblokbestand indien nodig ;) als het fout gaat dat ik het dan weer kan plakken.
"Een wereld waarin wij leven dient als zo nodig begrepen te worden, een God waarmee wij leven dient als zo nodig erkend te worden"

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 11-01-2012 00:24

Heren,

Het forum lag er flink uit vandaag. Kleine storing noemde de eigenaren van dit platform dat. Fons Artitu heeft gelijk, je kunt toch het beste je teksten aanmaken in een tekstverwerker en nadat je dat in je post hebt gekopieerd bewerken met quotes en smilies.

Statistisch krijg je met lange posten trouwens eerder te maken met dit soort ongemak, beseffende dat jij natuurlijk flink de pest erin had.

ik kan hier als beheerder met geen mogelijkheid iets aan doen en ik denk dat ook de platformleverancier er weinig aan kan doen.

We hebben het er wel eens meer over gehad: maak je post in een tekstverwerker aan, scheelt veel irritatie.... En dat levert natuurlijk fraaie posten op en daar is het ons om te doen.
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Plaats reactie