Wordt er wel eens gelachen in creationistische kring

De meeste onderwerpen op dit forum varieren van serieus tot bloedserieus. In deze koffiehoek is het (eindelijk) eens tijd voor wat anders.
carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Wordt er wel eens gelachen in creationistische kring

Bericht door carel » 20-07-2010 11:23

Laten we eens een kleine stemming houden, hier moet uit te komen zijn
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

nielsbosman
Berichten: 266
Lid geworden op: 20-07-2010 12:13

Bericht door nielsbosman » 20-07-2010 12:23

Wel grappig dat er ook een koffiehoek in zit. Alleen tot nu toe nog geen enkele reactie van een crea. Zouden ze gewoon de site boycotten. Een discussie niet aandurven?

Of probeerden ze op het EO forum. De standpunten van de EO gewoon te verdedigen? Ik heb het gevoel dat het laatste punt aan de gang was op het EO forum en daarom niet geinteresseerd zijn in dit forum.

Flight
Berichten: 150
Lid geworden op: 08-07-2010 13:24

Bericht door Flight » 20-07-2010 12:53

Dat er (nog) geen creationist een account heeft aangemaakt mogen duidelijk zijn.
Of probeerden ze op het EO forum. De standpunten van de EO gewoon te verdedigen? Ik heb het gevoel dat het laatste punt aan de gang was op het EO forum en daarom niet geinteresseerd zijn in dit forum.
Wellicht heb je gelijk, misschien voelden ze zich daar meer thuis...een soort safe haven (en nee ik ben geen 'e' vergeten!) voor ze.
Ik zou het wel toejuichen als op dit forum creationisten meedoen in de discussies. Een kop koffie als welkom kan ik ze helaas niet aanbieden...
“I'm not normally a praying man, but if you're up there, please save me, Superman!”
- Homer Simpson

Determinist
Berichten: 193
Lid geworden op: 09-07-2010 18:36

Bericht door Determinist » 20-07-2010 12:55

Zonder reclame geen ruchtbaarheid en daarmee geen nieuwe aanwas.

Wellicht een idee om op vkblog en op andere locaties het forum te melden?

Wellicht om ook wat bestaande crea fora te "spammen" met deze reclame.

Zijn alle EO forumleden (de complete lijst) voorzien van een email met link?

Flight
Berichten: 150
Lid geworden op: 08-07-2010 13:24

Bericht door Flight » 20-07-2010 13:14

Wellicht om ook wat bestaande crea fora te "spammen" met deze reclame.
Deet, goed idee. Wellicht kan iemand dit forum promoten op een welbekend VK-blog...tenminste iemand die aldaar geen ban heeft en dus wel toegang heeft. :wink:
“I'm not normally a praying man, but if you're up there, please save me, Superman!”
- Homer Simpson

nielsbosman
Berichten: 266
Lid geworden op: 20-07-2010 12:13

Bericht door nielsbosman » 20-07-2010 13:38

Misschien kan er ook een linkje komen op een van de bloggen van Peter Borger. Ik weet niet of de beste man deze dan meteen wist. Maar wellicht heeft hij zin om hier iets op het forum te plaatsen.

carelvanheugten
Site Admin
Berichten: 36
Lid geworden op: 07-07-2010 12:57

Bericht door carelvanheugten » 20-07-2010 13:45

Heren,

Ik hoop dat jullie dat begrijpen, maar ik kan geen berichten op andere fora plaatsen, als beheerder moet ik me toch wat terughoudend opstellen.

Ik vind het wel een goed idee overigens, al mijn steun.

En bedenk dat ook crea's dit forum best zullen weten te vinden, heb geen zorg
Carel van Heugten

steph
Berichten: 56
Lid geworden op: 19-07-2010 22:22

Bericht door steph » 20-07-2010 13:59

Hoi!

Ik ga niet zomaar bij pb reklame maken, maar heb het wel net bij Peter T vkblog gepost. Die zat ten slotte ook op het EO forum.

Erik
Berichten: 11
Lid geworden op: 19-07-2010 14:09

Bericht door Erik » 20-07-2010 14:15

Ik hoop dat jullie dat begrijpen, maar ik kan geen berichten op andere fora plaatsen, als beheerder moet ik me toch wat terughoudend opstellen.

Ik vind het wel een goed idee overigens, al mijn steun.

En bedenk dat ook crea's dit forum best zullen weten te vinden, heb geen zorg
Logisch, niemand zit op spam te wachten en hoe enthousiast we ook zijn over het nieuwe forum, een ander zal het snel als spam ervaren.

Ik hoop dat je gelijk hebt dat het hier een goede mix gaat worden van zienswijzen. Ik ben (zeer kort) aktief geweest op het forum van freethinker en echt, daar is geen barst aan. Iedereen die zich geen humanist of atheist noemt wordt aangevallen en tot op het bot kaalgevreten. Dasooknieleuk.

Misschien een persbericht schrijven;-) Ik zou er dan bijvoorbeeld met alle plezier voor zorgen dat deze aankomen bij Hyves-communities met levensbeschouwende onderwerpen.

Peter T.
ID debat
Berichten: 528
Lid geworden op: 20-07-2010 18:22

Lachen

Bericht door Peter T. » 21-07-2010 09:04

Ja hoor ik lach me drie keer in de rondte soms!

Vanwaar toch alleen de negatieve keuzes?

Plaats reactie