Tribune Peter T-Determinist debat

De meeste onderwerpen op dit forum varieren van serieus tot bloedserieus. In deze koffiehoek is het (eindelijk) eens tijd voor wat anders.
Plaats reactie
Dirk
Berichten: 302
Lid geworden op: 16-07-2010 20:06

Tribune Peter T-Determinist debat

Bericht door Dirk » 29-04-2011 16:51

--Zet luie stoel, popcorn en cola klaar--

Ik had hem graag wat dichterbij het debat gehad maar aangezien ik daar niet mag posten dan maar hier.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further."
--Richard Dawkins

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 29-04-2011 20:38

Nee, dat kan ik niet instellen. Ik kan vanuit het beheer wel hele forums verplaatsen maar geen onderwerpen binnen een forum. Tisnietanders Dirk. Is ook wel logisch, omdat je anders de structuur waar men aan gewend is naar de filistijnen of naar de kloten (doorhalen wat niet van toepassing is) kunt helpen.

Maar dit lijkt me een prima plaats hoor
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Dirk
Berichten: 302
Lid geworden op: 16-07-2010 20:06

Debat???

Bericht door Dirk » 03-05-2011 16:11

--Neemt hap popcorn, kijkt om zich heen... Mist actie...--
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further."
--Richard Dawkins

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 03-05-2011 20:48

Pas maar op, straks kun je met al die popcorn de deur niet meer door...

Tis nog wat stil, zeker. We zien wel wanneer het debat start.
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Flight
Berichten: 150
Lid geworden op: 08-07-2010 13:24

Bericht door Flight » 16-05-2011 20:15

Ook ik zit met een dosis gezonde ongeduld te wachten op het debat!

Deet en/of Peter: de kijkers zijn er klaar voor...al enig zicht op wanneer jullie echt los gaan???
“I'm not normally a praying man, but if you're up there, please save me, Superman!”
- Homer Simpson

Dirk
Berichten: 302
Lid geworden op: 16-07-2010 20:06

Bericht door Dirk » 16-05-2011 21:02

Flight schreef:Deet en/of Peter: de kijkers zijn er klaar voor...al enig zicht op wanneer jullie echt los gaan???
Ik begrijp dat Deet het druk heeft in real life (dat schreef hij ergens in het debat). Echter, er staat vooralsnog een vraag open aan Peter. Dus die is in zekere zin nu "aan zet".
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further."
--Richard Dawkins

Juda
Berichten: 505
Lid geworden op: 20-04-2011 14:40

Bericht door Juda » 16-05-2011 21:43

nou zeg... d8 ik actie te zien, niets:(
het Zelf is mijn God
het Zelf is Liefde, Het Zelf is Kracht.
Het is Rust, en het is Vrede.
Brahman is de Natuur en Atman is het Goddelijke Zelf dat wij allen in ons dragen.
www.arsfloreat.nl/downloads.html lees gita.pdf

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 16-05-2011 22:13

Het podium staat voor de heren klaar. Je zult zien dat er opeens actie is. Determinist heeft het druk en heeft me gemeld dat hij op een gegeven moment wel tijd heeft. En dan zullen we zien hoe een discussie tussen twee verloopt.

Zachtjesaan begint de tribune hier wat vol te lopen. En mensen op de tribune zijn altijd wat ongeduldig... :roll:
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Juda
Berichten: 505
Lid geworden op: 20-04-2011 14:40

Bericht door Juda » 16-05-2011 22:18

carel schreef:Het podium staat voor de heren klaar. Je zult zien dat er opeens actie is. Determinist heeft het druk en heeft me gemeld dat hij op een gegeven moment wel tijd heeft. En dan zullen we zien hoe een discussie tussen twee verloopt.

Zachtjesaan begint de tribune hier wat vol te lopen. En mensen op de tribune zijn altijd wat ongeduldig... :roll:
klopt :oops:
het Zelf is mijn God
het Zelf is Liefde, Het Zelf is Kracht.
Het is Rust, en het is Vrede.
Brahman is de Natuur en Atman is het Goddelijke Zelf dat wij allen in ons dragen.
www.arsfloreat.nl/downloads.html lees gita.pdf

Juda
Berichten: 505
Lid geworden op: 20-04-2011 14:40

Bericht door Juda » 16-05-2011 22:21

zeg Carel,
kunnen we niet ondertussen een andere discussie voortzetten in de koffiehoek?
Ik had een draad aangemaakt over privacy en de wet.

Groet Juda..
het Zelf is mijn God
het Zelf is Liefde, Het Zelf is Kracht.
Het is Rust, en het is Vrede.
Brahman is de Natuur en Atman is het Goddelijke Zelf dat wij allen in ons dragen.
www.arsfloreat.nl/downloads.html lees gita.pdf

Plaats reactie