Bestaat God niet? Een interpretatie van God.

Geloven in God terwijl in en om ons heen inzichten voortdurend veranderen.
Determinist
Berichten: 193
Lid geworden op: 09-07-2010 18:36

Bericht door Determinist » 10-06-2012 13:08

Wat is de andere plek waar je het over hebt?

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 10-06-2012 18:24

Dat is op facebook, de discussiegroep 'geloof en weten' van Peter Borger.

Niels zit er ook en daar kom je een aantal echte crea's tegen. Hier komen ze niet dus zoek ik ze daar op.

Ik vind dat 'we' die discussie op moeten zoeken. Het creationisme moet buiten elk wetenschappelijk domein blijven, vandaar.

Natuurlijk al weer een aantal aanvaringen gehad maar dat moet dan maar.
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Determinist
Berichten: 193
Lid geworden op: 09-07-2010 18:36

Bericht door Determinist » 10-06-2012 21:57

Ik heb de berichten in de groep bekeken en ik zou graag mee willen doen. Echter zie ik het niet zitten om op Facebook onder mijn naam met dit soort discussies te bemoeien. De berichten zijn gewoon te lezen voor niet-leden van de groep en je weet maar nooit wie hiervan op enig moment gebruik van kan maken...

Ik acht Facebook ook niet het geschikte podium om dit soort discussies te voeren.

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 10-06-2012 22:27

Determinist schreef:Ik heb de berichten in de groep bekeken en ik zou graag mee willen doen. Echter zie ik het niet zitten om op Facebook onder mijn naam met dit soort discussies te bemoeien. De berichten zijn gewoon te lezen voor niet-leden van de groep en je weet maar nooit wie hiervan op enig moment gebruik van kan maken...

Ik acht Facebook ook niet het geschikte podium om dit soort discussies te voeren.
Op dit moment is dit de enige omgeving die ik ken waar nog enige discussie plaatsvindt. Je kunt ook je alias gebruiken om een nieuwe facebook user te maken.

Maar.... Hoezo zou iemand dit kunnen gebruiken? Ook op dit forum kunnen mensen meelezen. Ik zou maar niet te bevreesd zijn, ik doe al een tijdje mee en nog nergens last van gehad. Nou ja, nergens. Wel jeuk van sommige opmerkingen en het gebrek aan kennis bij crea's.

Dat weer wel
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Plaats reactie