rechtbank weerlegt Creationisme: Dwaling eerste klas.

Onder meer het hameren op de tweede wet van de thermodynamica of het onder de noemer van evolutie brengen van abiogenese.
Plaats reactie
Juda
Berichten: 505
Lid geworden op: 20-04-2011 14:40

rechtbank weerlegt Creationisme: Dwaling eerste klas.

Bericht door Juda » 02-06-2011 14:49

[Gewijzigd]
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2613200911#
het Zelf is mijn God
het Zelf is Liefde, Het Zelf is Kracht.
Het is Rust, en het is Vrede.
Brahman is de Natuur en Atman is het Goddelijke Zelf dat wij allen in ons dragen.
www.arsfloreat.nl/downloads.html lees gita.pdf

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Re: rechtbank weerlegt Creationisme: Dwaling eerste klas.

Bericht door carel » 02-06-2011 15:06

Juda schreef:Als je dit bewijs voor evolutie als creationist weigert te geloven, zal God het je gegarandeerd aanrekenen als kwaadwilligheid.

http://video.google.com/videoplay?docid ... 2613200911#
Hey Juda, toch een paar dingen. A) je hoeft evolutie niet te geloven, je kunt het accepteren of niet natuurlijk. Door te stellen dat je het als crea kunt geloven rijd je precies in hun straatje, dan zal men zeggen dat evolutie een geloof is. Ben daar dus heel voorzichtig.

Ik begrijp hoe je het bedoelt, maar bedenk dat je de crea hiermee in de kaart speelt.
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Juda
Berichten: 505
Lid geworden op: 20-04-2011 14:40

Bericht door Juda » 02-06-2011 15:24

Hoi Carel.
A: wat ik bedoel: Evolutie is een bewezen theorie, die je kunt aannemen of niet..Net zoals je kunt kiezen of je accepteert dat New York bestaat of niet.

B: Ik heb mijn post gewijzigd, omdat ik inderdaad wat hoogmoedig gereageerd heb.

dit betreft de wil van God.
Daarom heb ik mijn eerste post gesnoeid tot de essentie.
ik erken dat ik fout was, en bevestig dat ik die dingen gezegd heb, maar ik wil het gewoon niet laten staan, om verwarring te voorkomen.

Groet Juda.
het Zelf is mijn God
het Zelf is Liefde, Het Zelf is Kracht.
Het is Rust, en het is Vrede.
Brahman is de Natuur en Atman is het Goddelijke Zelf dat wij allen in ons dragen.
www.arsfloreat.nl/downloads.html lees gita.pdf

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 02-06-2011 15:32

Hi Juda,

Helder. En geaccepteerd. Ik heb dat gedeelte van mijn post ook maar weggehaald, wat besproken is is besproken en hoeft niet in lengte van dagen zichtbaar te zijn.

Je weet inmiddels dat ik een enorme zeikerd ben en altijd meteen op dit soort dingen reageer.. 8)

Oke?
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Juda
Berichten: 505
Lid geworden op: 20-04-2011 14:40

Bericht door Juda » 03-06-2011 08:09

Hoi Carel,

Dit toont weer aan dat ik nog veel moet leren over mijzelf.
Ik ben geneigd in de naam van God te spreken, terwijl ik mijn eigen standpunten bedoel.
Dit is nog spirituele rest-rotzooi van die kerk waar ik geweest was.
Ik doe dan ook alles om daar uiteindelijk vanaf te komen.

Moeilijk, jazeker.

Maar noodzakelijk om dit te leren.
maakt de omgang met mensen een stuk makkelijker.

Groet Juda...
het Zelf is mijn God
het Zelf is Liefde, Het Zelf is Kracht.
Het is Rust, en het is Vrede.
Brahman is de Natuur en Atman is het Goddelijke Zelf dat wij allen in ons dragen.
www.arsfloreat.nl/downloads.html lees gita.pdf

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 03-06-2011 09:37

Hi Juda,

Je bent de enige niet hoor. Iedereen neemt afscheid van dingen uit de jeugd en soms is dat lastig. Spreken uit naam van een ander, of dat nu God is of iemand anders geeft een gevoel van veiligheid. "ik heb het niet gezegd" Bij God komt er nog iets bij, namelijk het verkondigen van "de waarheid" waardoor mensen je ook nog eens niet kunnen tegenspreken.

Goed gezien Juda, daar kun je beter wat verder vanaf gaan staan.

Spreken voor jezelf is uiteindelijk de sterkste optie. Laat maar zien hoe jij denkt.
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Plaats reactie