Nog steeds totalitair

Discussie rond themas als evolutie en creatie
carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 18-10-2010 15:17

Hey Fons,
je schreef:Hier viel me de mond wagenwijd open. Daarna heb ik hem weer dicht gedaan want het staat zo dom.
Heb je gezien wie die post heeft ondertekend?

Zalig zijn de goed lezenden, want die hoeven niet met de mond wagenwijd open te zitten :lol: :lol:

Namens CreaCarel
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

FonsV
Berichten: 807
Lid geworden op: 20-07-2010 14:31

Nog steeds totalitair

Bericht door FonsV » 18-10-2010 17:33

Dag Carel,
Je schreef:Natuurlijk is creationisme aannemelijk.

Mijn mond viel open en ik deed hem meteen weer dicht. 'Dat kan hij niet menen'! En toen maar voor de zekerheid de daarop volgende nonsens onderuitgehaald. Er loopt wat rond op dit forum en voor je het weet laat iemand zich er nog van overtuigd ook! :(
Je schreef:Heb je gezien wie die post heeft ondertekend?
Dat had ik inderdaad gezien, maar blijkbaar niet volledig begrepen.

En... (in vertrouwen) nu begin ik een tikkeltje te twijfelen of ik je in een andere draad wel helemaal serieus moet nemen. Wat verwarrend voor een simpele ziel als ik ben. :?

Groeten.

Fons.
Een theoloog die naar exactheid streeft, heeft de eerste stap gezet op de weg naar het atheïsme. Een agnost is geen naïeveling, maar iemand die god nauwkeurig 'kent', voor wie dus veel, zo niet alle gods'voorstellingen' hun betekenis hebben verloren.

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 18-10-2010 20:38

Hi Fons,
je schreef:En... (in vertrouwen) nu begin ik een tikkeltje te twijfelen of ik je in een andere draad wel helemaal serieus moet nemen. Wat verwarrend voor een simpele ziel als ik ben.


Ach, je weet wel, wat verwarring en reuring maakt de mens alerter en snieverkeerd nie. Soms kom ik met een zekere humor, zul je al wel gezien hebben denk ik. Bij CreaCarel ben ik dezelfde Carel, alleen ben ik dan creationist.

En simpele ziel? Nee hoor, die hebben dat meteen door :roll: Jij zoekt er nog wel eens dingen achter die er wellicht niet zijn. En dat doen simpele zielen bij mijn weten vrijwel nooit.
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Plaats reactie