Wordt er wel eens gelachen in evolutionistische kring

De meeste onderwerpen op dit forum varieren van serieus tot bloedserieus. In deze koffiehoek is het (eindelijk) eens tijd voor wat anders.
Plaats reactie
carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Wordt er wel eens gelachen in evolutionistische kring

Bericht door carel » 20-07-2010 12:26

ben benieuwd
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 30-08-2010 22:55

Dit is geen verpletterend populair onderwerp zo te zien :)
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

WVZ
Berichten: 25
Lid geworden op: 26-08-2010 00:41

Bericht door WVZ » 31-08-2010 10:25

carel schreef:Dit is geen verpletterend populair onderwerp zo te zien :)
De vraag is een ja - nee vraag. De antwoorden gaan uit van een "nee". Dat is ook een aardige vorm van "bulverisme" :|

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 02-09-2010 10:20

Hi VWZ,
WVZ schreef:
carel schreef:Dit is geen verpletterend populair onderwerp zo te zien :)
De vraag is een ja - nee vraag. De antwoorden gaan uit van een "nee". Dat is ook een aardige vorm van "bulverisme" :|
Deze vraag heb ik erop gezet bij het opstarten van dit forum. Er was al een vraag "Wordt er wel eens gelachen in creationistische kring" en dan moet je natuurlijk ook een vraag voor 'het andere kamp' hebben natuurlijk.

En ik heb weer een nieuw woord geleerd: 'bulverisme'.

Ik vraag me af hoeveel bulverismen tijdens de CDA vergaderingen gebruikt zijn de laatste dagen. :wink: :oops:
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Plaats reactie