Aktueel, mijn stelling: Jezus is inderdaad de Messias!

Heeft de figuur Jezus ooit bestaan? Of is er sprake van vertellingen die later tot een 'echte' figuur zijn verklaard?
carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 17-05-2011 21:19

Fons schreef:Ik weet hoe groot de diameter van de aarde op evenaarshoogte is. Die wetenschap is niet gebaseerd op een aanname maar op waarneming en inzicht.
Nou, Ik zag op een oude foto een man met een hééééél lang meetlint Fons, zou die niet die omtrek hebben gemeten?
Fons schreef:Ik had inderdaad niet het flauwste vermoeden dat je al zó oud was.
Ja, zo kan een forum nog wel eens gekke dingen laten zien
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

FonsV
Berichten: 807
Lid geworden op: 20-07-2010 14:31

Zijn stelling: Jezus is inderdaad de Messias

Bericht door FonsV » 17-05-2011 21:45

Dag Carel,
Je schreef:Nou, Ik zag op een oude foto een man met een hééééél lang meetlint Fons, zou die niet die omtrek hebben gemeten?
Dat weet ik niet, maar als hij met dat lint in één keer de omtrek van de aarde heeft gemeten, dan moet dat wel een heéééél lange foto zijn gweeest. Of had hij het lint al weer opgerold? :)
Je schreef:Ja, zo kan een forum nog wel eens gekke dingen laten zien.
Ja, het blijft lachen hier en daar. ;)

Groeten.

Fons.
Een theoloog die naar exactheid streeft, heeft de eerste stap gezet op de weg naar het atheïsme. Een agnost is geen naïeveling, maar iemand die god nauwkeurig 'kent', voor wie dus veel, zo niet alle gods'voorstellingen' hun betekenis hebben verloren.

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 17-05-2011 22:00

Fons schreef:Dat weet ik niet, maar als hij met dat lint in één keer de omtrek van de aarde heeft gemeten, dan moet dat wel een heéééél lange foto zijn gweeest.
Ja, die foto is gemaakt met een Hááááásselblad. Kan ook zijn gebeurd met een Cááááánon trouwens :P
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Plaats reactie