Spelregels, soms nodig, meestal niet

Hierin kun je opmerkingen kwijt die van doen hebben met de spelregels die wij hier hanteren. Laten we er samen een leerzaam en diepgaand forum van maken
carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 20-07-2010 12:45

Heren,

Ik ga er even voor zitten en probeer de bovenstaande -uitstekende- suggesties in te vullen. Dus compactere spelregels, de eo verwijzing eruit en zo meer.

Ik maak daarnaast een dingetje waarin de forumleden iets van zichzelf kunnen vertellen, dat is zeker makkelijk voor de nieuwkomers die ons niet kennen en zich daardoor niet thuis zouden kunnen voelen. Sniegoed.

Ik neem vandaag actie. 8)
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Determinist
Berichten: 193
Lid geworden op: 09-07-2010 18:36

Bericht door Determinist » 20-07-2010 12:51

Wat ik nog mis zijn twee subforums om nieuwtjes te posten.

Ik kijk regelmatig op wetenschapsites opzoek naar nieuwe ontwikkelingen. Het zou mooi zijn om een subforum te hebben om dit te kunnen melden.

Om crea's ook de mogelijkheid te geven zou het mooi zijn om ook een plek te hebben om daar nieuwtjes te posten.

Ik denk aan

Wetenschap nieuws
Creationisme nieuws


Daarin kan dan bijv. een nieuwsfeit gepost worden waarop gereageerd kan worden.

(uiteraard is de naamgeving aan discussie onderhevig ;) )

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 20-07-2010 13:07

Heren,

Wat betreft de crea's, die komen vanzelf. Ze zijn nu hun platform kwijt en na wat zitten sippen gaat het toch weer kriebelen. Maak ik me voorlopig nog geen zorgen om.

Weer goede suggesties.
Determinist: Ik denk aan

Wetenschap nieuws
Creationisme nieuws
Dat kan een nieuwe categorie zijn, waarin wetenschappelijke nieuwtjes geplaatst worden. Daarmee houden we ook enige structuur in het forum, bij het vorige liep alles door elkaar en dat kunnen we nu wat tegengaan
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Tijs Huisman
Berichten: 40
Lid geworden op: 12-07-2010 20:44

Bericht door Tijs Huisman » 20-07-2010 15:52

Determinist.
Je plaatst een goede suggestie.
"Wat ik nog mis zijn twee subforums om nieuwtjes te posten.
Ik kijk regelmatig op wetenschapsites opzoek naar nieuwe ontwikkelingen. Het zou mooi zijn om een subforum te hebben om dit te kunnen melden.
Om crea's ook de mogelijkheid te geven zou het mooi zijn om ook een plek te hebben om daar nieuwtjes te posten.
Ik denk aan
Wetenschap nieuws
Creationisme nieuws "

Je bedoeling is goed, je wilt een handreiking geven aan creationisten om ook hun nieuws te kunnen leveren.
Je indeling daarbij in deze twee rubrieken zal sommige creationisten niet aanstaan, omdat zij van mening zijn dat hun theorie ook wetenschappelijk is.
Vandaar dat ik een meer neutrale omschrijving wil voorstellen voor deze twee rubrieken
Evolutietheorie nieuws
Creationisme nieuws

Ik stel me open voor elke suggestie om deze thema's anders te benoemen.

Tijs Huisman

Erik
Berichten: 11
Lid geworden op: 19-07-2010 14:09

Bericht door Erik » 20-07-2010 16:03

Dag Tijs,


Waarom überhaupt onderscheid maken, dat doen we wel in de discussies die het nieuws op gang brengen. Ik zeg, topic: Nieuws. Het forum heet immers al Evolutie en Creatie. Daarnaast wil ik als geïnteresseerde van beiden nieuws lezen!

Groet,

Erik

Plaats reactie