Richard

De meeste deelnemers kennen elkaar, ze komen van een vroeger forum dat inmiddels niet meer actief is. Hier kan iedereen iets over zichzelf kwijt, dat maakt deelnemen aan dit forum wat gemakkelijker
Artitu
Berichten: 37
Lid geworden op: 22-07-2010 14:23

Richard

Bericht door Artitu » 22-07-2010 15:05

Hallo
"Een wereld waarin wij leven dient als zo nodig begrepen te worden, een God waarmee wij leven dient als zo nodig erkend te worden"

Flight
Berichten: 150
Lid geworden op: 08-07-2010 13:24

Bericht door Flight » 22-07-2010 15:13

Richard,

Welkom hier!
Ik ben een jongeaardecreationist en wil erg graag in discussie gaan met evolutionisten om ze eens duidelijk te maken wat nu echt de waarheid is
Goede binnenkomer...ik wens je heel veel plezier en goede discussies toe.

Gr,

Flight
“I'm not normally a praying man, but if you're up there, please save me, Superman!”
- Homer Simpson

carelvanheugten
Site Admin
Berichten: 36
Lid geworden op: 07-07-2010 12:57

Bericht door carelvanheugten » 22-07-2010 15:17

Hi Richard,

Welkom op dit forum. Hier hebben zich een flink aantal mensen verzameld die deze discussie ook aan willen gaan. Vele van hen hebben een natuurwetenschappelijke achtergrond en tedienvoege kun je ook wel een beetje inschatten met welke argumenten men komt.

Laat je niet afschrikken door wetenschappelijke kritiek, probeer het te ontkrachten met zo zuiver mogelijke argumenten, daar leren we wederzijds van. Graag nodig ik je uit je niet te laten verleiden tot het gebruiken van krasse taal, wat je op sommige fora nog wel eens tegenkomt. Hetzelfde geldt overigens voor ons allemaal, evolutiewetenschappers of creationisten, allemaal gelijk. We voeren graag discussies op het scherp van de snede, maar wel altijd met alle respect naar de persoon zelve dat daar onlosmakelijk bij hoort.

Samen met onze moderatoren Tijs en Flight wens ik je een plezierige discussieomgeving toe!

Carel van Heugten
beheerder
Carel van Heugten

Artitu
Berichten: 37
Lid geworden op: 22-07-2010 14:23

Bericht door Artitu » 22-07-2010 15:22

--- onzin---
"Een wereld waarin wij leven dient als zo nodig begrepen te worden, een God waarmee wij leven dient als zo nodig erkend te worden"

Peter T.
ID debat
Berichten: 528
Lid geworden op: 20-07-2010 18:22

Bericht door Peter T. » 22-07-2010 15:26

Artitu schreef:Dank voor het mooie onthaal hier op de site, alleen ik wil er even aan toevoegen dat het bijna onmogelijk is om een confrontatie te vermijden met evolutionisten.
Althans het is mij nog nooit gelukt, ik ben op verschillende fora kapotgescholden door sommige evolutionisten enkel alleen omdat ze de waarheid niet konden omzeilen.
Het is te belachelijk voor woorden, maar ik ben nog geen enkele site/forum tegengekomen waar dit niet is gebeurd, Ik heb het beste met de evolutionisten voort, maar ik kan je garanderen dat ik geen confrontatie kan vermijden met evolutionsten, want die zijn nu eenmaal zo zoals ik ze ken!.
Ik weet dat er goede en aardige evolutionisten zijn, maar ik vertrouw ze voor geen kant meer, wat denk ik ook wel begrijpelijk is.

Richard
Ik kan er inmiddels een boek over schrijven!

nielsbosman
Berichten: 266
Lid geworden op: 20-07-2010 12:13

Re: Richard

Bericht door nielsbosman » 22-07-2010 15:53

Artitu schreef:Hoi,

Ik ben Richard, 19 Jaar oud en kom uit het hele hoge noorden van Nederland.
Ik ben een jongeaardecreationist en wil erg graag in discussie gaan met evolutionisten om ze eens duidelijk te maken wat nu echt de waarheid is.

Richard.
Hallo Richard,

Zou je dan eerst de waarheid kunnen definieren?

nielsbosman
Berichten: 266
Lid geworden op: 20-07-2010 12:13

Bericht door nielsbosman » 22-07-2010 16:00

Peter T. schreef:
Artitu schreef:Dank voor het mooie onthaal hier op de site, alleen ik wil er even aan toevoegen dat het bijna onmogelijk is om een confrontatie te vermijden met evolutionisten.
Althans het is mij nog nooit gelukt, ik ben op verschillende fora kapotgescholden door sommige evolutionisten enkel alleen omdat ze de waarheid niet konden omzeilen.
Het is te belachelijk voor woorden, maar ik ben nog geen enkele site/forum tegengekomen waar dit niet is gebeurd, Ik heb het beste met de evolutionisten voort, maar ik kan je garanderen dat ik geen confrontatie kan vermijden met evolutionsten, want die zijn nu eenmaal zo zoals ik ze ken!.
Ik weet dat er goede en aardige evolutionisten zijn, maar ik vertrouw ze voor geen kant meer, wat denk ik ook wel begrijpelijk is.

Richard

Ja maar Peter daar ben je toch zelf ook echt mee begonnen en daar heb je zelf veelvuldig aan mee gedaan. Of wou je dat ontkennen.

We zijn nog steeds erg benieuwd naar de argumentatie naar een 6000 jarige jonge aarde. Tot op heden nog geen enkele argumentatie vanuit de hoek van crea's gehoord. Dus we zijn erg benieuwd. Ik ben benieuwd of Richard geloofsargumenten, filosofische argumenten of wetenschappelijke argumenten gaat gebruiken.

Ik kan er inmiddels een boek over schrijven!

Determinist
Berichten: 193
Lid geworden op: 09-07-2010 18:36

Bericht door Determinist » 22-07-2010 19:15

Hoi Richard,

Leuk dat je er bent !

Ik ben benieuwd naar de redenen waarom je een jonge aarde creationist bent.

Ik ben zelf een oude aarde evolutionist.

;)

PS
En zeg het voort, hoe meer mensen hier hoe meer vreugd.

carel
Berichten: 1569
Lid geworden op: 15-07-2010 10:40

Bericht door carel » 22-07-2010 23:02

Determinist schreef: Ik ben zelf een oude aarde evolutionist.

;)

PS
En zeg het voort, hoe meer mensen hier hoe meer vreugd.
Leuke term: oude aarde evolutionist. :lol:

Laat ik nou altijd gedacht hebben "wat is Determinist nu". Welnu: vraag beantwoord.
groet
Carel

Er zijn twee oneindigheden, het universum en de menselijke domheid. maar van het eerste ben ik niet helemaal zeker. Albert Einstein. :wink:

Dirk
Berichten: 302
Lid geworden op: 16-07-2010 20:06

Re: Richard

Bericht door Dirk » 23-07-2010 01:21

Welkom!
Artitu schreef: Ik ben een jongeaardecreationist en wil erg graag in discussie gaan met evolutionisten om ze eens duidelijk te maken wat nu echt de waarheid is.
Zijn er specifieke delen van die waarheid die je in gedachten had? De waarheid is nogal groot, dus misschien is het goed om die in kleine brokjes te breken en er dan 1 of 2 uit te kiezen en daar dan diep op in te gaan?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further."
--Richard Dawkins

Plaats reactie